BERG GOKART NA PEDAŁY XXL X-PLORE BFR DO 100 KG
Opis
Żadna przygoda nie jest zbyt wspaniała dla gokarta XXL X-Plore BFR marki Berg! Niedostępne ścieżki i nierówny teren nie stanowią problemu dla wytrzymałych opon terenowych. Gokart X-plore ma wahliwą oś, dzięki czemu z łatwością porusza się po nierównym terenie. Regulowane siodełko pozwala na łatwe dopasowanie gokarta do wzrostu użytkownika.
Charakterystyka:
- bardzo solidna rama, dzięki czemu nadaje się nawet do użytku profesjonalnego
- rama XXL jest przedłużona o 10 cm, dzięki czemu jest idealna dla wyższych osób
- dodatkowy komfort dzięki oponom pneumatycznym
- oś wahliwa
- regulowane siodełko
- system BFR - unikalny system przekładni łańcuchowej, który pozwala na jazdę do przodu i do tyłu bez potrzeby zmiany biegu oraz mechanizm wyposażony jest także w wolnobieg oraz hamulec
Wymiary produktu: 168 x 81 x 86 cm
Waga gokarta: 48,3 kg
Dopuszczalne obciążenie: 100 kg
Wiek: od 5 lat
Ostrzeżenie:
Co oznaczają pojawiające się przy gokartach Berg skróty: AF, BFR, BFR-3?
AF – to unikalny mechanizm, tzw. automatyczny wolny bieg (wolnobieg), który sprawia, że w czasie jazdy np. z górki pedały nie kręcą się wraz z kołami. Zupełnie tak jak w rowerze. Stosowanie tego mechanizmu zwiększa bezpieczeństwo jazdy i zapobiega przypadkowym obrażeniom ciał.
BFR – to z j. angielskiego hamulec (brake), wolnobieg (freewheel) i jazda do tyłu. Mechanizm BFR umożliwia automatyczną zmianę kierunku jazdy do tyłu lub do przodu. Używając hamulca w pedałach, pojazd najpierw zahamuje a następnie możliwa jest jazda do tyłu, bez konieczności używania jakiegokolwiek przełącznika. Gokarty z przekładnią BFR posiadają również automatyczny wolny bieg, który sprawia, że w czasie jazdy np. z górki pedały nie kręcą się wraz z kołami.
BFR-3 - to z j. angielskiego hamulec (brake), wolnobieg (freewheel) i 3 biegi. Jest to mechanizm podobny do BFR, wyposażony dodatkowo w trzy przerzutki, dzięki którym jazda jest jeszcze przyjemniejsza i szybsza.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.