Pomoc
W jakich godzinach mogę kontaktować się z obsługą sklepu internetowego?
Kontakt z obsługą sklepu e-zabawkowko.pl możliwy jest od poniedziałku do piątku od 9 do 17 pod numerem telefonu: 698 38 40 42. Dostępny jest również adres mailowy [email protected] pod który można kierować wszelkie pytania.

Czy oprócz sklepu internetowego prowadzicie również sprzedaż w sklepie stacjonarnym?
Nasz sklep prowadzi wyłącznie sprzedaż przez Internet.

Czy można w naszym sklepie internetowym dokonać zakupu na raty?
Tak, jest taka możliwość. Udostępniamy raty PayU i raty Santander. Szczegóły tutaj.

Czy cena wyświetlana przy danym produkcie obejmuje koszt dostawy?
Nie. Cena wyświetlana obok produktu określa tylko jego wartość. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w końcowym rachunku.

Czy wszystkie produkty widoczne w Sklepie są dostępne „od ręki”?
Przy każdym produkcie widnieje termin realizacji. Duża część naszej oferty dostępna jest „od ręki”. Przy produktach, na które trzeba poczekać dłużej znajduje się dokładna informacja o terminie realizacji.

Nie mogę dodać produktu do koszyka, co mam zrobić?
W przypadku, gdy produktu nie można dodać do koszyka oznacza to, iż nie jest on dostępny w naszym magazynie.

Czy muszę najpierw założyć konto, aby dokonać zakupów w waszym sklepie?
Nie. Nasz sklep pozwala na dokonywanie zakupów bez zakładania konta.

Nie otrzymałem emailowego potwierdzenia złożonego zamówienia, co zrobić?
Czasami zdarza się, iż potwierdzenie przyjdzie z niewielkim opóźnieniem lub też podany przez Państwa adres mailowy jest niepoprawny. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z nami drogą mailową [email protected] lub telefonicznie 698 38 40 42. Po sprawdzeniu czy zamówienie zostało złożone poprawnie potwierdzimy jego realizację.

Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?
Tak, na życzenie Klienta sklep wystawia fakturę VAT.

Chcę zapłacić za zamówienie przelewem ale nie mogę znaleźć numeru konta waszego sklepu.
Poniżej podajemy dane niezbędne do wykonania przelewu oraz numer konta:
OL-MAR
Róża 42
62-400 Słupca
Nr konta: mBank 18 1140 2017 0000 4502 0757 0544

O
trzymałem potwierdzenie zamówienia z wyszczególnioną kwotą do zapłaty, czy mam zapłacić całość tej kwoty?
Tak, aby otrzymać towar zamówiony w naszym sklepie należy uregulować całą kwotę widniejącą podczas składania zamówienia wraz z kosztami transportu.

Czy każde zamówienie musi być potwierdzone telefonicznie?
Nie. Nasi pracownicy dzwonią do klienta w celu potwierdzenia zamówienia tylko w sytuacjach, które budzą wątpliwości.

Przez pomyłkę zamówiłem towar, którego wcale nie chcę kupić. Co mam zrobić?
W takim przypadku najlepiej skontaktować się z obsługą sklepu wysyłając maila na adres: [email protected] lub dzwoniąc pod numer: 698 38 40 42

Co oznaczają poszczególne statusy zamówienia?

- Nowe – pierwszy status pojawiający się zaraz po złożeniu zamówienia (generowany automatycznie).
- Oczekuje na wpłatę – status występujący wyłącznie w przypadku wybrania formy płatności przelewem. Towar jest zarezerwowany w naszym magazynie i oczekujemy na wpłatę. Twoje zamówienie będzie kompletowane dopiero po wpłynięciu należności na konto bankowe Sklepu.
- W trakcie realizacji – oznacza, że zamówienie jest kompletowane i przygotowywane do wysyłki.
- Wysłane - Twoje zamówienie zostało już wysłane. W zależności od wyboru formy wysyłki (Pocztą Polską lub kurierem DPD), powinieneś je otrzymać w ciągu 1-3 dni roboczych.
- Anulowane – taki status może uzyskać zamówienie, którego nie jesteśmy w stanie zrealizować. Najczęstszą przyczyną jest brak terminowej wpłaty, brak potwierdzenia zamówienia lub też anulowanie na prośbę Klienta.

Jakie są koszty dostawy zamówionych produktów?
Kosz dostawy uzależniony jest od wagi oraz wybranej formy płatności. Najłatwiej można go sprawdzić dodając interesujący nas produkt (produkty) do koszyka. Tabelę kosztów dostawy znajdą Państwo tutaj.

Czy wysyłają Państwo zamówienia za granicę Polski?
Nie, sklep e-zabawkowo.pl realizuje wysyłki zamówień jedynie na terytorium Polski.

Czy mogę otrzymać przesyłkę w wyznaczonych przeze mnie godzinach?
Sklep nie odpowiada za system pracy firmy kurierskiej, w tym za ustalenie godziny doręczenia przesyłki. Kurier nie ma obowiązku ustalać z odbiorcą przesyłki konkretnej godziny dostawy. W celu otrzymania informacji o spodziewanej godzinie dostawy danej przesyłki prosimy kontaktować się z właściwym dla miejsca doręczenia oddziałem firmy kurierskiej.

Czy przed zapłaceniem kurierowi za paczkę mogę sprawdzić jej zawartość?
Niestety nie. Obowiązkiem kuriera jest dostarczenie przesyłki pod wskazany adres i może się on nie zgodzić na jej otwarcie przed opłaceniem przesyłki pobraniowej. Mogą natomiast Państwo otworzyć opłaconą już przesyłkę w obecności kuriera i sprawdzić, czy towar nie jest uszkodzony lub wybrakowany. Jeżeli tak będzie, należy sporządzić wraz z kurierem protokół szkody.

Czy zamówiony towar można odebrać osobiście?
Sklep e-zabawkowo.pl prowadzi tylko sprzedaż internetową. W wyjątkowych sytuacjach, po uprzednim uzgodnieniu z obsługą sklepu (nr telefonu: 698 38 40 42) istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionego towaru.

Otrzymałem informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła.
Prosimy o kontakt z Urzędem Pocztowym lub przedstawicielem firmy kurierskiej doręczającej przesyłkę.
Czasami przesyłka jest dostarczona, gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo, lub awizo zaginie. W przypadku braku przesyłki na poczcie lub w oddziale firmy kurierskiej należy skontaktować się z nami [email protected].

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Przy każdym produkcie znajduje się dokładna informacja o terminie realizacji. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.
Należy pamiętać, że podane terminy dotyczą maksymalnego czasu przygotowania towaru do wysyłki, należy do nich doliczyć czas potrzebny na dostawę:
- Pocztą Polską – zwykle 1-3 dni roboczych
- Kurierem – zwykle 1-2 dni roboczych.

Ile czasu będę czekać na dostarczenie zamówienia?
Na czas dostarczenia zamówienia do Klienta składają się:
- czas realizacji
- czas dostawy
Czas realizacji to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia (w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze) lub od wpłynięcia środków na nasze konto (w przypadku zamówień płatnych przelewem, płatnościami elektronicznymi lub kartą płatniczą) do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze.
Czas dostawy uzależniony jest od wyboru firmy realizującej dostawę:
- Poczta Polska – czas dostawy – zwykle 1-3 dni roboczych (przesyłka priorytetowa),
- Kurier – czas dostawy – zwykle 1-2 dni roboczych.

Dlaczego płatność kartą kredytową/debetową została odrzucona?
Jeśli Twoja karta kredytowa/debetowa została odrzucona podczas weryfikacji sprzedającego, dokonywania płatności lub kolejnej próby weryfikacji, upewnij się czy:
- Twoja karta nie jest zadłużona ani zablokowana?
- wprowadzone szczegóły płatności (takie jak numer karty kredytowej czy data ważności) są prawidłowe?
- na koncie znajdują się wystarczające środki i czy osiągnięto dzienny, tygodniowy lub miesięczny limit wydatków?
- czy wprowadzono poprawnie imię i nazwisko? (Imię i nazwisko właściciela karty musi być takie samo jak imię i nazwisko osoby składającej zamówienie w naszym sklepie)
- czy wprowadzono prawidłowy adres rozliczeniowy? (Adres rozliczeniowy zapisany w systemie banku musi być taki sam, jak adres podany w zamówieniu. Jeśli Twój adres się zmienił, bank może nadal posługiwać się starym adresem zarejestrowanym dla karty)
- Twoja karta została uaktywniona? (dotyczy nowych kart)
Jeśli problem będzie się powtarzał, możesz uregulować opłaty w e-zabawkowo.pl za pomocą przelewu tradycyjnego (wpisując w tytule przelewu numer zamówienia).

Uwaga! Niektóre karty płatnicze (nie dotyczy kart kredytowych) mogą nie posiadać opcji dokonywania płatności internetowych. W przypadku transakcji internetowych wykorzystywane mogą być prawie wyłącznie karty wypukłe (z wypukłym numerem karty), np. karty obciążeniowe lub kredytowe VISA Classic, Master Card, Diners Club, JCB oraz systemów krajowych: POLCARD, PBK Styl a także jako wyjątek -karta płaska Inteligo Visa Electron.
W sprawie szczegółów dotyczących możliwości wykorzystania kart elektronicznych w Internecie należy skontaktować się z bankiem, który wydał określoną kartę.

Co zrobić, kiedy podczas realizacji płatności za zakupy nie uzyskałem potwierdzenia jej wykonania np. zostało przerwane połączenie z Internetem?
Należy sprawdzić na swoim rachunku czy transakcja została zarejestrowana w sekcji "Zablokowane środki" oraz zapytać w sklepie czy płatność została zarejestrowana. Jeśli transakcja nie została zarejestrowana na koncie w Twoim banku wówczas trzeba dokonać zakupu jeszcze raz lub wykonać przelew tradycyjny (wpisując w tytule przelewu nr zamówienia).

Jeżeli powyższe informacje nie rozwiały wszystkich wątpliwości prosimy przesłać pytania na adres [email protected] lub zadzwonić pod numer telefonu  698 38 40 42 (od poniedziałku do piątku od 9 do 17). Postaramy się odpowiedzieć na wszelkie pytania.
Zaloguj się
Submit
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

infolinia:

infolinia: 632180600

» Informacje kontaktowe

Producenci
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium