MILLY MALLY KOJEC FUN MINT BEAR
Opis
Kwadratowy kojec Fun marki Milly Mally cechuje się nowoczesnym designem i wysoką jakością użytych materiałów. Kojec zapewni dziecku swobodę ruchu i sporo przestrzeni do zabawy. Siateczkowe ścianki pozwolą na obserwację otoczenia. Dzięki funkcji otwieranego boku starsze dziecko może samodzielnie wchodzić i wychodzić z kojca.
Charakterystyka:
- boczne wejście – zamykane na zamek błyskawiczny
- kolorowy, miękki materac
- przewiewne boki z wytrzymałej siatki
- zabezpieczenie przed złożeniem LockGuard
- system szybkiego rozkładania i składania
- torba do przechowywania i transportu w zestawie
- uchwyty do nauki wstawania – 4 szt. (w standardzie)
- moskitiera.
Fun to więcej niż kojec!
Wyposażony w praktyczne wejście zapinane na zamek błyskawiczny. Umożliwia samodzielne wchodzenie i wychodzenie starszym smykom. Zamek umieszczony jest po zewnętrznej stronie kojca, co wpływa pozytywnie na poziom bezpieczeństwa umieszczonego e nim dziecka. Rodzic ma pewność iż dziecko samodzielnie go nie otworzy.
Boki zostały wykonane z mocnej siateczki, która zapewnia odpowiednią cyrkulację powietrza. Ponadto wpływają pozytywnie na poczucie bezpieczeństwa, dziecko podczas zabawy widzi rodziców – zatem spokojnie się bawi, jednocześnie będąc pod nadzorem rodzica.
Na poziom bezpieczeństwa maluszka wpływają także plastikowe osłonki rogów kojca, oraz system LockGuard zabezpieczający przed samoczynnym złożeniem kojca/łóżeczka. System odgrywa istotną rolę podczas nauki wstawania i stawiania pierwszych kroków.
Wzmocniona podłoga zapewnia najwyższą stabilność kojca, a dołączony do zestawu usztywniamy materac ułatwia stawianie pierwszych kroczków. Poszycie łóżeczka zostało wykonane z tkaniny łatwej w czyszczeniu.
Produkt został poddany testom na zgodność z europejskimi standardami bezpieczeństwa:
PN-EN 12227:2010 oraz EN 12227:2010
DANE TECHNICZNE
Wymiary:
- zewnętrzne: 100 x 100 cm
- po złożeniu: 22 x 21 x 95 cm
- wysokość: 75 cm
Waga: 10 kg
Dopuszczalne obciążenie: ok. 15 kg
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.