CHICCO SORTER KSZTAŁTÓW BAOBAB ECO+ 10493
Opis
Sorter kształtów Baobab to sorter w kształcie pięknego baobabu, który stymuluje czynności manualne i rozwija zmysł dotyku. Dziecko będzie się dobrze bawić, czując i dotykając różne faktury drzewka oraz przedstawionych na kształtach postaci zwierząt, jak również przesuwając kolorowe koraliki, jednocześnie umieszczając kształty w odpowiednim otworze. Zabawka rozwija koordynację manualną i zdolności poznawcze.
Zabawka wykonana została w 80% z plastiku pochodzącego z recyklingu.
- Sorter kształtów Baobab jest częścią Chicco ECO+, zabawek wykonanych z plastiku pochodzącego z recyklingu oraz bioplastiku (w różnych procentach, w zależności od produktu), które są produkowane we Włoszech. Zabawki te zostały zaprojektowane tak, aby angażować dzieci w zabawę i pomóc im zrozumieć, jak powstają rzeczy i jak działają, gdy zostaną połączone. Opakowania zabawek nadają się do recyklingu, a części plastikowe zostały w nich ograniczone do minimum.
- Zabawki ECO+ mają dokładnie takie same wysokie standardy jakości jak każdy inny produkt Chicco, zarówno pod względem łatwości zabawy, jak i bezpieczeństwa produktu.
Wymiary opakowania: 21 x 23 x 8 cm
Wiek: 6-36 m-cy
ECO+ dla lepszego świata
ECO+ to zabawki wykonane z plastiku pochodzącego z recyklingu oraz bioplastiku, zaprojektowane i wykonane z myślą o Tobie, Twoich dzieciach i waszej przyszłości. Chcemy działać odpowiedzialnie w odniesieniu do ludzi i środowiska, podejmując kroki na rzecz lepszego świata.
Plastik z recyklingu
Zabawka wykonana jest w 80% z plastiku pochodzącego z recyklingu. Recykling tworzyw sztucznych to proces przetwarzania odpadów tworzyw sztucznych i ponownego wykorzystania uzyskanego materiału do wytworzenia produktów zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. W szczególności wykorzystujemy plastik pochodzący z recyklingu odpadów przemysłowych.
Opakowania eco-friendly
Opakowania zabawek Chicco ECO+ nadają się do recyklingu, a części plastikowe zostały w nim ograniczone do minimum.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.