BERG GOKART NA PEDAŁY XXL B.SUPER BLUE BFR DO 100 KG
Opis
Gokart na pedały XXL B.Super Blue firmy Berg to solidny pojazd, który zapewni niezapomnianą zabawę! Gokart wyposażony jest w przekładnię BFR z hamulcem i regulowane siedzisko, dzięki czemu z pojazdu mogą korzystać dzieci w wieku od 5 lat do osiągnięcia wagi 100kg. System BFR zawiera wolne koło, co oznacza, że pedały nie obracają się, gdy gokart jest w ruchu i przestajesz pedałować. Zapewnia to bardzo bezpieczną jazdę. Wersja Super jest najbardziej ulepszoną wersją gokarta z serii Basic. Wyróżnia się od podstawowej wersji Pure oraz ulepszonej Rapid tym, że posiada błotniki na tylnych kołach oraz niezwykle efektownie wyglądający sportowy spojler. Błotniki idealnie nadają się na ekstremalne warunki na trasie oraz poprawiają bezpieczeństwo użytkownika poprzez światła odblaskowe! Rama XXL została specjalnie zaprojektowana dla osób wysokich i jest o 10 cm dłuższa od standardowej ramy XL. Dzięki temu mamy do dyspozycji 8 regulacji siedzenia zamiast 6. Prosta i praktyczna konstrukcja wykonana jest z wysokiej jakości materiałów o najwyższym standardzie technicznym. Taki gokart to idealny pojazd dla Twojego dziecka, który dodatkowo wspiera rozwój motoryczny.
Charakterystyka:
- maks. ciężar kierowcy 100 kg
- zalecany wiek od 5 do 99 lat
- rekomendowany wzrost użytkownika: 135-195 cm
- wyposażony w pompowane koła z oponami pneumatycznymi i bieżnikiem
- oś wahliwa gwarantuje dobre trzymanie się drogi
- siedzisko z regulacją odległości (8 pozycji)
- przekładnia BFR
- hamulec
- błotniki z odblaskami na tylnych kołach
- portowy spojler
- zabudowany napęd łańcuchowy
- rama nadaję się do użytku profesjonalnego
- malowany proszkowo
- możliwość zamontowania fotela pasażera (do kupienia oddzielnie).
Wymiary produktu: 168 x 81 x 86 cm
Waga produktu: 46,5 kg
Dopuszczalne obciążenie: do 100 kg
Rekomendowany wzrost użytkownika: 125-190 cm
Wiek: od 5 do 99 lat
Ostrzeżenie:
Co oznaczają pojawiające się przy gokartach Berg skróty: AF, BFR, BFR-3?
AF – to unikalny mechanizm, tzw. automatyczny wolny bieg (wolnobieg), który sprawia, że w czasie jazdy np. z górki pedały nie kręcą się wraz z kołami. Zupełnie tak jak w rowerze. Stosowanie tego mechanizmu zwiększa bezpieczeństwo jazdy i zapobiega przypadkowym obrażeniom ciał.
BFR – to z j. angielskiego hamulec (brake), wolnobieg (freewheel) i jazda do tyłu. Mechanizm BFR umożliwia automatyczną zmianę kierunku jazdy do tyłu lub do przodu. Używając hamulca w pedałach, pojazd najpierw zahamuje a następnie możliwa jest jazda do tyłu, bez konieczności używania jakiegokolwiek przełącznika. Gokarty z przekładnią BFR posiadają również automatyczny wolny bieg, który sprawia, że w czasie jazdy np. z górki pedały nie kręcą się wraz z kołami.
BFR-3 - to z j. angielskiego hamulec (brake), wolnobieg (freewheel) i 3 biegi. Jest to mechanizm podobny do BFR, wyposażony dodatkowo w trzy przerzutki, dzięki którym jazda jest jeszcze przyjemniejsza i szybsza.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.