Informacja COVID-19 (koronawirus)

Szanowni Państwo,

W obliczu ostatnich wydarzeń chcielibyśmy Państwa poinformować, że w trosce o zdrowie i ochronę naszych klientów, jak i pracowników dokładamy wszelkich starań, aby ograniczyć rozprzestrzenianie się koronawirusa (COVID-19). W tym celu stosujemy wzmożone środki ostrożności, monitorujemy zalecenia władz polskich oraz odpowiednich służb i wdrażamy je z należytą starannością.

Nasz sklep internetowy pozostaje dla Was otwarty. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane w możliwie najkrótszym czasie.

AKTUALIZACJA: We względu na bardzo dużą ilość zamówień oraz ograniczone możliwości firm kurierskich, czas dostawy i wysyłki może się wydłużyć. Wszyscy znajdujemy się w trudnej sytuacji, dlatego bardzo prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.

 Szanowani Państwo kontakt z infolinią zostanie wstrzymany do odwołania.

Prosimy o kontakt mailowy

Kurierzy firm kurierskich, z którymi współpracujemy, otrzymali szczegółowe instrukcje, które pozwolą zminimalizować ryzyko rozprzestrzeniania się koronawirusa. Wśród nich są m.in. wytyczne dotyczące ograniczenia kontaktu fizycznego np. zachowanie odpowiedniego dystansu i przekazywanie przesyłek w drzwiach lub przed domem, celem minimalizowania czasu bezpośredniego kontaktu.

Firma kurierska DPD zmieniła tymczasowo zasady doręczenia. Kurierzy mają prawo dostarczać przesyłki pod drzwi i bez podpisu odbiorcy pod warunkiem, że kurier nawiąże wcześniej kontakt z odbiorcą i odbiorca wyrazi zgodę na takie doręczenie. Rozwiązanie to ma zapewnić maksymalną ochronę dla adresata i kuriera podczas doręczenia.

Firma kurierska DHL wprowadziła alternatywną formę potwierdzenia doręczenia. Obecnie, odbiorcy paczek nie są już zobowiązani do składania podpisu na skanerze kurierskim, aby potwierdzić odbiór przesyłki. Konieczne jest jedynie podanie kurierowi nazwiska osoby odbierającej paczkę, które kurier sam wpisuje do systemu.

Firma kurierska InPost wdrożyła system odbioru przesyłek kurierskich w oparciu o kod odbioru, aby wyeliminować konieczność składania podpisu na terminalu kuriera. Kod potwierdzający odbiór przesyłki będzie przesłany Odbiorcy w wiadomościach statusowych (email i/lub SMS). W celu odbioru paczki, Odbiorca będzie proszony o podanie kodu kurierowi.

W przypadku przesyłek paczkomatowych InPost zachęca do pobrania dedykowanej aplikacji na smartfony InPost Mobile, którą należy pobrać wyłącznie z oficjalnego źródła – sklepów Google Play, App Store i Huawei AppGallery. Za pomocą aplikacji możliwe jest otwarcie skrytki Paczkomatu z poziomu smartfona.

Nasze rekomendacje dla klientów:

Płacąc za zakupy w naszym sklepie staraj się wybierać płatności bezgotówkowe. Udostępniamy płatność przelewem, kartą a także szybkie płatności online. Jeśli nie musisz, nie korzystaj z opcji „za pobraniem”, żeby nie wymieniać się gotówką z kurierem.

Zwróć szczególną uwagę na poprawność podawanego w zamówieniu numeru telefonu. Firmy kurierskie bardzo często przekazują poprzez sms ważne informacje dotyczące bezpiecznego odbierania przesyłek.

Obowiązkowo poinformuj kuriera, jeśli przebywasz na kwarantannie. Pamiętaj, że postępując odpowiedzialnie, pomagasz chronić czyjeś zdrowie lub nawet życie.

Po odebraniu paczki  od kuriera dokładnie umyj ręce ciepłą wodą z mydłem.

Biuro Obsługi Klienta 63 2180600 (9-17) 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium