
W tej zakładce udostępniamy materiały przeznaczone dla mediów – informacje o firmie, pliki z grafiką do pobrania oraz dotychczasowe publikacje o sklepie e-zabawkowo.pl w prasie i w internecie.
W razie pytań prosimy o kontakt z naszym biurem marketingu.
e-mail : [email protected]
fax: 63 222 12 20
Rzeczpospolita (18.12.2009)
Bakugany, Barbie czy jeździki?
Półki w sklepach z zabawkami dla dzieci uginają się od towarów. Co wybrać, aby dziecko było zadowolone, a prezent nie rozpadł się po 10 minutach?
Zabawki na licencji Hannah Montana, lalki z filmu „Barbie i trzy Muszkieterki”, maty do tańczenia i pieski interaktywne – to najchętniej wybierane zabawki dla kilkuletnich dziewczynek. Chłopcy wolą zestawy Bakugan, samochodziki z serii Hot Wheels i klocki Lego. Maluszkom rodzice kupują grzechotki, maty edukacyjne, tzw. sortery kształtów i jeździki. Zanim dorośli kupią swoi pociechom prezent, najczęściej zwracają uwagę na funkcjonalność zabawki i jej cenę. Na ogół wybierają produkty edukacyjne, wspomagające rozwój intelektualny i emocjonalny malców – cacka, które będą cieszyć dzieci przez długi czas.
Wysokieobcasy.pl (01.06.2011)
Bańki 3d i Barbie ratowniczka
O zabawkach na Dzień Dziecka Katarzyna Zacharska rozmawia z Marcinem Mielczarkiem współwłaścicielem internetowego sklepu z zabawkami e-zabawkowo.pl
- Cena średniej paczki w tym okresie jest u nas podobna od kilku lat i waha się między 150 a 160 zł. Tak naprawdę jedyny czas, kiedy rodzice wydają więcej, to gwiazdka.
Co za najchętniej kupują?
- Największym powodzeniem cieszą się ostatnio namioty z aplikacjami z popularnych kreskówek czyli w Kubusia Puchatka, z motywami z filmu Cars i w księżniczki. Najtańszy namiot kosztuje ok. 60 zł, można go postawić w ogrodzie albo w domu. Są też większe, plastikowe domki ogrodowe dla dzieci. Z tych najchętniej kupowany jest domek z warsztatem dla chłopców. To już droższa zabawka, kosztuje prawie 400 zł.
Dziennik Gazeta Prawna (28.09.2011)
Grudniowe święta mają uratować zabawki
Słaba sprzedaż w tradycyjnych sklepach nie oznaczała wcale, że klienci więcej kupowali w sieci. Dla sklepów internetowych pierwsze półrocze również było kiepskie. – W naszym przypadku można mówić o stagnacji – tłumaczy Marcin Mielczarek, współwłaściciel internetowego sklepu E-zabawkowo.pl
Drgnęło dopiero po wakacjach. Branża liczy więc na odrobienie strat na wartym 1,6 mld zł rynku zabawek. Sklepy oraz producenci spodziewają się, że sprzedaż przedświąteczna będzie lepsza od ubiegłorocznej i przekroczy 400 mln zł. – Są już pierwsze oznaki tego, że kryzys jest za nami. Od września obserwujemy znacznie większy ruch – mówi Robert Momocki.
Świat Zabawek (21.05.2012)
EPEE Polska, OL-MAR, TM Toys - Wirtualnymi Liderami Branżowymi 2012 !
18 maja br. podczas uroczystej Gali, zorganizowanej na zakończenie TOY Business Conference redakcja „Świata Zabawek” wręczyła nagrody laureatom w konkursie na Wirtualnego Lidera Branżowego. W konkursie WLB wzięły udział 22 firmy. Głosowanie na najlepszą stronę WWW przebiegało w dwóch etapach:
- w pierwszym etapie, czytelnicy „Świata Zabawek” na naszej stronie internetowej:www.swiatzabawek.net oddawali głosy na swoich faworytów. W sumie zagłosowało ponad 5,5 tys. osób.
Webhosting.pl (30.05.2012)
Wywiad
Rozmowa z panem Marcinem Mielczarkiem, właścicielem sklepu e-zabawkowo.pl
- Profil sklepu: Zabawki i artykuły najlepszej jakości dla dzieci
- Profil klienta: Rodzice, dziadkowie, praktycznie każdy kto potrzebuje dobrej zabawki dla dziecka lub akcesoriów

